ارسال پاسخ

۱۴ آبان ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3184

pvc-asso.ir

گریدهای جدید  PVC عملکرد لنزهای LED را بهبود می دهد

 در Lightfair یکی از بزرگترین نمایشگاه های نورپردازی تجاری و معماری جهان، PolyOne از دو گرید وینیل سخت برای کاربردهای لنز  LED رو نمایی کرد. 

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: 

این ترموپلاستیک های مقرون به صرفه برای تولیدکنندگان  LED، گزینه ای جایگزین برای پلیمرهای متداول است که از لحاظ عملکرد هیچ کاستی ندارند. Resilience™ LS Frost PVC با توجه به حجم و سایز مقطع، ویژگی ها و عملکرد مواد مشابه با آکریلیک (PMMA) با هزینه ای حدود 10 تا 15% کمتر ارائه می دهد. 


گرید دوم Resilience™ LS High Reflectance PVC عملکرد مشابه با پلاستیک های متالیزه مانند پلی کربنات(PC) و آکریلو نیتریل بوتادین استایرن(ABS) را دارد و بازتاب نور بالاتر بدون فلز کاری را ارائه می دهد. هزینه های تولید با حذف مرحله فلزکاری خلا کاهش می یابد. Jim Mattey  مدیر بازاریابی PolyOne گفت: وینیل سخت فرموله شده  با دوام ذاتی عالی، بازدارندگی شعله و مقاومت در برابر ضربه، یک انتخاب موثر و کارآمد برای بسیاری از کاربردهای  LED است.


 این مواد به مشتریان کمک می کند تا با جایگزینی فلزات یا سایر پلاستیک ها با حفظ الزامات  استاندارد  UL، هزینه های کلی را کاهش دهند. رشد بازار  LED عمدتا به دلیل حذف تدریجی لامپ های رشته ای در سراسر جهان  و تمایل مصرف کنندگان به لامپ های  LED ، در حال افزایش است . وزارت انرژی آمریکا تخمین می زند که  LED ها 84% از بازار روشنایی را تا سال 2030 به خود اختصاص می دهند.

  Source: PolyOne

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد